GEBRUIKSVOORWAARDEN & PRIVACY STATEMENT

 

Algemene Voorwaarden voor gebruik van de website, applicaties en diensten van Sale. voor consumenten.


Wat is Sale.nl?
Sale.nl is een bemiddelaar. Dit houdt in dat Sale.nl bemiddelt bij de totstandkoming van overeenkomsten tussen jou en haar Partner(s). Op deze bemiddelingsdienst zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing die je nu voor je ziet; je krijgt ze te zien voor je de bestelling plaatst omdat ze belangrijk zijn. Lees deze voorwaarden daarom goed door.

Je kunt een bestelling plaatsen via Sale.nl, waarmee er een overeenkomst tot stand komt tussen jou en de Partner die het product dat je bestelt aanbiedt via Sale.nl.

Sale.nl is een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 54755689, gevestigd aan De Limiet 19 te Vianen. Je kunt hier geen bestellingen afhalen.

Wat is een Partner?
Een Partner is een natuurlijk persoon of rechtspersoon die via Sale.nl producten aanbiedt. Dit kan zowel een retailer als het merk zelf zijn.

Bestellen via Sale.nl
Als je via Sale.nl bestelt, sturen we de gegevens met betrekking tot jouw bestelling door naar de betreffende Partner. Jij ontvangt van Sale.nl een bevestigingsmail van de bestelling. De afhandeling en levering van de bestelling worden verder door en via de Partner verricht. Sale.nl is zelf dus geen partij bij een koopovereenkomst. Sale.nl draagt jouw bestelling direct over aan de Partner van wie je een product bestelt.

Prijzen, product eigenschappen en andere informatie
Sale.nl probeert er altijd voor te zorgen dat alle informatie die je krijgt klopt. Je besluit immers op basis van die informatie om een product bij een Partner te kopen. Desondanks kan het voorkomen dat sommige informatie niet correct is. Wij helpen je graag als je iets anders geleverd krijgt dan je dacht te kopen. Als de betreffende Partner iets anders omschreven heeft dan jij geleverd krijgt, zullen we de Partner vragen om alsnog het juiste product te leveren. Lukt dat niet, dan kun je ons laten weten of je het geleverde product toch wil houden of dat je het terug wil sturen.

Omdat Sale.nl streeft naar een goed aanbod en tevreden klanten, stellen wij het op prijs als je altijd melding maakt van onjuiste informatie, ook als je het product wil houden. Dat kan via ons emailadres: service@Sale.nl 

 

Online betalingen
Betalingen die jij rechtstreeks op de website van Sale.nl doet, worden via Sale.nl overgemaakt aan de Partner waarbij je hebt besteld. Als je je binnen de wettelijke zichttermijn (ook wel bedenktermijn genoemd) bedenkt en afziet van je bestelling, juridisch “uitoefening van het herroepingsrecht” genoemd, storten wij je betaling gewoon weer terug. Ook voor zover een Partner waar jij hebt besteld niet (volledig) tot levering is overgegaan, zorgen wij ervoor dat jij je geld terugkrijgt. Als er een geschil ontstaat over een online betaling, kun je hierover een klacht indienen bij Sale.nl. Mail ons daarvoor op: service@Sale.nl

Aansprakelijkheid
Hoewel we er alles aan doen om het te voorkomen, kan er wel eens iets mis gaan bij onze bemiddeling (denk bijvoorbeeld, maar niet alleen, aan een situatie waarin de website het niet goed doet). Natuurlijk doen we wel ons best om te zorgen dat je nog een keer terugkomt, want zonder onze klanten zouden we niet kunnen bestaan. Heb je een foutje ontdekt op de website of ervaar je iets wat beter kan? Laat het ons weten op: service@Sale.nl

Klachten
Ondanks dat Sale.nl alleen een bemiddelingsdienst levert, en niet verantwoordelijk is voor de uitvoering van de koopovereenkomst die je met een Partner sluit, is Sale.nl wel geïnteresseerd om van je te vernemen. Sale.nl streeft immers naar kwaliteit. Mocht je klachten hebben over de bemiddeling of over Partners, dan kan je bij ons terecht. Je kunt contact met ons opnemen via: service@Sale.nl. Wij zullen ons best doen om te bemiddelen tussen jou en de Partner waar je een klacht over hebt. We reageren altijd inhoudelijk binnen maximaal 14 dagen. 


Sale.nl
Reviews 5,655  

4.6